Wednesday 3 October 2018

Unpopular Opinion Book Tag

Έχει περάσει νομίζω αρκετός καιρός από την τελευταία φορά που έκανα ένα Book Tag (δες εδώ) και νομίζω πως ήρθε η ώρα να το ξανακάνω. Το Unpopular Opinion Book Tag το βλέπω τώρα τελευταία συνέχεια μπροστά μου και είπα να το κάνω και εγώ, χωρίς να μου το έχει ζητήσει κάπιος άλλος απαραίτητα. 



Πάμε λοιπόν...

1) Ένα διάσημο βιβλίο ή σειρά που δεν σου άρεσε καθόλου.

Χμ, δύσκολα ξεκινάμε... Θα μπορούσα να πω τις Μεγάλες Προσδοκίες του Charles Dickens, το οποίο δεν μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσε καθόλου αλλά σίγουρα με κούρασε πολύ μέχρι να το τελειώσω.


2) Ένα διάσημο βιβλίο ή σειρά που όλοι μισούν αλλά εσύ αγαπάς πάρα πολύ.

Δεν ξέρω αν τα συγκεκριμένα βιβλία τα μισούν (δεν το νομίζω γιατί έχουν σχετικά καλές βαθμολογίες στο GR) αλλά σίγουρα δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα από όλους. Πρόκειται για τα βιβλία της σειράς Assassin's Creed που βασίζονται στο ομώνυμο παιχνίδι. Ίσως να μην είναι τα πιο καλογραμμένα βιβλία αλλά εμένα μου αρέσουν πολύ γιατί έχουν αρκετή δράση και συνδυάζουν και κάποια ιστορικά στοιχεία (λίγα αλλά υπάρχουν). Και last but not least (που λένε και οι φίλοι μας οι Άγγλοι), assassins! 

3) Ένα ερωτικό τρίγωνο που ο πρωταγωνιστής/στρια κατέληξε με το άτομο που δεν ήθελες. 

Για να πω την αλήθεια δεν μπορώ να θυμηθώ κανένα βιβλίο που να έχω διαβάσει και να είχε ερωτικό τρίγωνο. Σίγουρα όλο και κάποιο θα υπάρχει αλλά αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να σκεφτώ κανένα.

4) Ένα διάσημο είδος βιβλίου που δεν σε ελκύει να διαβάσεις. 

Αν και γενικά είμαι ανοικτή στα διάφορα είδη βιβλίου, τα βιβλία που ανήκουν στην κατηγορία των τρόμου/θρίλερ είναι αυτά που διαβάζω λιγότερο. Δε με ελκύει ιδιαίτερα το story τους και προσπαθώ να τα αποφεύγω. Φυσικά έχω διαβάσει ορισμένα που μου άρεσαν αλλά σε γενικές γραμμές δεν τα προτιμώ. Θα μπορούσα επίσης να προσθέσω και τα βιβλία ρομαντικού/κοινωνικού για τους ίδιους λόγους.

5) Ένας διάσημος χαρακτήρας βιβλίων που δεν σου αρέσει καθόλου ενώ όλοι οι άλλοι τον λατρεύουν.

Σε αυτή την ερώτηση δυσκολεύομαι αρκετά, καθώς δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι για να απαντήσω. Όσοι διάσημοι χαρακτήρες βιβλίων μου έρχονται στο μυαλό μου είναι αγαπητοί, άλλοι σε μεγαλύτερο και αλλοι σε λιγοτερο βαθμό.

6) Ένας πολύ διάσημος συγγραφέας που δεν σε ελκύει η συγγραφή του.

Δεν είναι ότι δε με ελκύει ο τρόπος που γράφει αλλά μάλλον το είδος των βιβλίων που γράφει. Μιλάω γαι τον Stephen King που είναι αγαπημένος πολλών αλλά όχι δικός μου. Το μόνο του βιβλίο που έχω διαβάσει είναι Το Πράσινο Μίλι. 

7) Ένα διάσημο μοτίβο που έχεις βαρεθεί να βλέπεις στην λογοτεχνία. 

Δεν το έχω βαρεθεί ακόμα αλλά νομίζω πως πλησιάζει η ώρα του. Μιλάω για το μοτίβο του The chosen One, δηλαδή του εκλεκτού/-ης που θα σώσει τον κόσμο/βασίλειο από το κακό/καταστροφή, Έχει παραγίνει με το συγκεκριμένο ιδιαίτερα στα βιβλία φαντασίας που είναι και το αγαπημένο  μου είδος.

8) Μια διάσημη σειρά βιβλίων που δεν σε ενδιαφέρει να διαβάσεις.

Διάφορα έρχονται στο μυαλό μου αλλά θα απαντήσω την Τετραλογία της Νάπολης από την Elena Ferante. Πολλοί είναι αυτοί που την εκθειάζουν αλλά εμένα δε με ελκύει να διαβάσω τα βιβλία της. Βέβαια ποτέ δεν ξέρεις...

Αυτό ήταν το Unpopular Opinion Book Tag .  Δεν θα κάνω tag κάποιον συγκεκριμένα αλλά όποιος θέλει μπορεί να το κάνει. Θα χαρώ να δω και τις δικές σας απαντήσεις.

Αθηνά

0 σχόλια:

Post a Comment