Wednesday 6 February 2019

January 2019 wrap up

Νομίζω πως έχω αρκετό καιρό να κάνω ένα wrap up εδώ στο blog. Αν δεν κάνω λάθος το τελευταίο ήταν τον Οκτώβριο.
Ήρθε η ώρα όμως για το επόμενο και αυτή τη φορά θα μιλήσουμε για τα βιβλία που διάβασα τον Ιανουάριο. Όπως πάντα όπου υπάρχει κάποιο review θα σας παραπέμπω σε αυτό. 





The Gilded Wolves - Roshani Chockshi

Το πρώτο βιβλίο που διάβασα το 2019 και μου άρεσε πάρα πολύ. Το διάβασα λίγο πριν την κυκλοφορία του, χάρη στο Netgalley και ανυπομονώ ήδη για το επόμενο. 
Μου άρεσε η ιστορία, οι χαρακτήρες, το world building, όλα.

Δείτε και το σχετικό review εδώ




Μιλώντας στην Άννα για τα μαθηματικά - Τεύκρος Μιχαηλίδης

Ο Μιχαηλίδης είναι ένας από τους συγγραφείς που δεν μπορώ να αντισταθώ σε ότι γράφει. Το βιβλίο αυτό είναι καλογραμμένο και σου εξηγεί με κατανοητό τρόπο βασικές έννοιες των μαθηματικών χωρίς να σε κουράζει.







Illuminae (The Illuminae files #1) - Amie Kaufman & Jay Kristoff

Είχα μεγάλες προσδοκίες για αυτή τη σειρά και ευτυχώς δε με απογοήτευσε. Είναι γεμάτη δράση, πολλές ανατροπές και γραμμένη με τέτοιο τρόπο που δε θες να το αφήσεις από τα χέρια σου μέχρι να δεις τι θα συμβει.







Gemina (The Illuminae files #2) - Amie Kaufman & Jay Kristoff

Πρόκειται γαι το δεύτερο βιβλίο της σειράς, το οποίο νομίζω πως μου άρεσε ένα κάτι παραπάνω από το πρώτο. Και αυτό ήταν γεμάτο ανατροπές και δράση. 
Να μην ξεχάσω να πω ότι τα βιβλία είναι γραμμένα με τη μορφή mix media που τα κάνει ακόμα πιο ενδιαφέροντα στο διάβασμα.





Η κότα που ονειρευόταν να πετάξει - Sun-mi Hwang

Μια πολύ όμορφη και συγκινητική ιστορία με ήρωα μια κοτούλα που έχει σαν όνειρό της, μεταξύ άλλων, να κλωσήσει ένα κοτοπουλάκι και να το δει να μεγαλώνει.







Μιλώντας για το σύμπαν στα εγγόνια μου - Hubert Reeves

Ο συγγραφέας εξηγεί με απλό και κατανοητό τρόπο βασικές έννοιες του σύμπαντος. Νομίζω πως ταιριάζει σε όποιον θέλει να μάθει τα βασικά για το θέμα. 







The Wizard of Oz - L. Frank Baum

Το διαβασα για πρώτη φορά και μου άρεσε ιδιαίτερα. Ήξερα τη βασική ιστορία αλλά μου άρεσε που έμαθα και τις λεπτομέρειές της.








Obsidio (The Illuminae Files #3) - Amie Kaufman & Jay Kristoff

Τελείωσα την τριλογία και μου φάνηκε εκπληκτική. Το τρίτο βιβλίο μου άρεσε εξίσου με τα άλλα δύο αν και βρήκα λίγο αργή την αρχή του.

Θα ακολουθήσει και πιο αναλυτικό review.






Με μολύβι φάμπερ νούμερο δύο - Άλκη Ζέη

Πρόκειται για την αυτοβιογραφία της Άλκη Ζέη, την οποία επικεντρώνει  από τα παιδικά της χρόνια και μέχρι μετά το τέλος της Κατοχής. Υπέροχη αφήγηση από την ίδια.







Η Κατάσκοπος - Paulo Coelho

Πρόκειται για ένα πορτρέτο της Μάτα Χάρι που συνδυάζει αρμονικά τα πραγματικά ιστορικά στοιχεία που την αφορούν μαζί με τα μυθιστορηματικά στοιχεία που εισήγαγε ο συγγραφέας.







Αυτά ήταν τα βιβλία που διάβασα λοιπόν μέσα στον Ιανουάριο. Καθόλου άσχημος τρόπος για να ξεκινήσει η χρονιά.
Εσείς πως τα πήγατε;

Αθηνά

0 σχόλια:

Post a Comment