Thursday 31 May 2018

May 2018 Wrap up

Αλλός ένας μήνας τελείωσε και μαζί του και αρκετά βιβλία. Χωρίς λοιπόν πολλά λόγια ας δούμε τα βιβλία που διάβασα το Μάιο. Αυτό το μήνα είχα κάνει και μια πιθανή TBR (δες εδώ) την οποία ακολούθησα και ολοκλήρωσα και με το παραπάνω μπορώ να πω.


Διάβασα συνολικά 16 βιβλία, τα οποία με τη σειρά που τα τελείωσα είναι:

Saga vol.2 - Brian K. Vaughan & Fiona Staples

Διάβασα το 2ο τόμο του Saga και μου άρεσε πολύ. Ανυπομονώ να διαβάσω το επόμενο.














A Brief Illustrated History of Romanians - Neagu Djuvara

Μιας και τα τελευταία χρόνια μένω στη Ρουμανία θεώρησα απαραίτητο να μάθω λίγα πράγματα για τη ιστορία της. Το συγκεκριμένο βιβλίο μου πρόσφερε τις πληροφορίες που χρειαζόμουν. Το μόνο που θα ήθελα είναι να μην τελείωνε με το τέλος το Β' ΠΠ αλλά να προχωρούσε και λίγο παρά πέρα χρονολογικά.










Lincoln in the Bardo - George Saunders

Μου άρεσε τόσο το θέμα του όσο και ο διαφορετικός τρόπος γραφής του συγγραφέα.

Δείτε και το πιο αναλυτικό  review μου εδώ.












Remarkable books : The world's most beautiful and historic works 

Τα βιβλία που μιλάνε για βιβλία και την ιστορία τους είναι από τα αγαπημένα μου και αυτό δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Πρόκειται για μια πολύ καλή και προσεγμένη έκδοση με πολλές πληροφορίες και πολύ όμορφες φωτογραφίες από τα σημαντικότερα και ομορφότερα βιβλία που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι στιγμής και μας έχουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο επηρεάσει.









Big Mushy Happy Lump - Sarah Andersen

Τα κόμικς της Sarah Andersen είναι από τα αγαπημένα μου και αυτό εδώ που αποτελεί το δεύτερό της είναι εξίσου καλό.

Μπορείτε να δείτε και το πιο αναλυτικό μου review εδώ.











Harry Potter & The Prisoner of Azkaban - J.K. Rowling

Καλά εδώ νομίζω πως τα λόγια είναι περιττά. Το συγκεκριμένο αποτελεί ένα reread για εμένα.













Ο Ασημένιος Θρόνος (Το χρονικό της Νάρνια #4) - C. S. Lewis

Ολοκλήρωσα και το 4ο βιβλίο από το Χρονικό της Νάρνια και προχωράω δριμύτερη για το 5ο. 
Όταν ολοκληρώσω τη σειρά σκοπεύω να γράψω και ένα συγκενρτωτικό review.














The Communist Manifesto - Karl Marx & Friedrich Engels

Πάντα ήθελα να διαβάσω το συγκεκριμένο γιατί θεωρείται πλέον κλασικό. Όταν λοιπόν το βρήκα σε αυτή την έκδοση δε δίστασα καθόλου και το αγόρασα.

















The Hawkman - Jane Rosenberg Laforge

Το συγκεκριμένο είναι ένα από τα βιβλία που δε με εντυπωσίασαν αυτό το μήνα. Το διάβασα ως eARC χάρη στο Edelweiss+ . Υπήρχαν κάποια κομμάτια στο βιβλίο που μου άρεσαν και κάποια άλλα που δε μου άρεσαν καθόλου. 

Το βιβλίο αυτό κυκλοφορεί στις 05/06/2018.












Assassin's Creed Unity - Oliver Bowden

Αποτελεί το 7ο βιβλίο της σειράς του συγγραφέα που βασίζεται στο ομώνυμο παιχνίδι. Μου άρεσε αρκετά αλλά για μένα αγαπημένα μου θα είναι τα πρώτα βιβλία της σειράς.
















Το 24ωρο ενός αναγνώστη  - Χαράλαμπος Γιαννακόπουλος

Είναι από τα βιβλία που περιμένεις ότι θα σου αρέσουν και που τελικά δε σε απογοητεύουν. Περιέχει άρθρα με θέμα το βιβλίο, το διάβασμα και γενικά τον αναγνώστη και τον βιβλιόφιλο. Αρκετά ήταν αυτά μέσα στα οποία αναγνώρισα τον εαυτό μου και μάλιστα και σε περιπτώσεις που δεν είχα φανταστεί.
Μου άρεσε πολύ και το συστήνω σε όλους τους βιβλιόφιλους.













Ayiti - Roxane Gay

Άλλο ένα βιβλίο που διάβασα χάρη στο Edelweiss+ και μάλιστα το συγκεκριμένο μου άρεσε πολύ. Περιέχει σύντομες ιστορίες που κοινό τους χαρακτηριστικό είναι η Αϊτή και οι άνθρωποί της όπου και αν βρίσκονται. Κάθε ιστορία σε επηρεάζει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο και τα μηνύματα που περνάει είναι εκπληκτικά.

Το βιβλίο κυκλοφορεί στις 12 Ιουνίου. 












James Bond 007 Moonraker - Ian Fleming

Ένα ακόμα βιβλίο με ήρωα το γνωστό σε όλους μας Άγγλο κατάσκοπο. Και αυτό το βιβλίο μου άρεσε χωρίς να έχω πολλές απαιτήσεις. Είχε ωραίο story και μπορώ να πω με σιγουριά πως δεν έχει καμία σχέση με την αντίστοιχη ταινία. Το βιβλίο είναι πολύ καλύτερο.















Sheets  - Brenna Thummler

Το συγκεκριμένο graphic novel το διάβασα χάρη στο Netgalley και μπορώ να πω ότι μου άρεσε πολύ. Το θέμα του είναι ενδιαφέρον και διαφορετικό από ότι έχω ξαναδιαβάσει. Το βιβλίο ασχολείται με κάποια σοβαρά θέματα αλλά ταυτόχρονα είναι και αστείο και σου αφήνει την αίσθηση ότι στο τέλος όλα θα πάνε καλά. 
Η εικονογράφηση είναι επίσης εκπληκτική καθώς χρησιμοποιούνται χρώματα από την παλέττα του μπλε και του ροζ και το αποτέλεσμα είναι υπέροχο. 

Κυκλοφορεί στις 28 Αυγούστου.










A darker shade of magic - V.E. Schwab

Επιτέλους ξεκίνησα τη συγκεκριμένη σειρά και δηλώνω απόλυτα ενθουσιασμένη. Το βιβλίο αυτό μου άρεσε πάρα πολύ. Η ιστορία, οι χαρακτήρες αλλά και ο κόσμος που δημιούργησε η συγγραφέας είναι εκπληκτικά. 
Ετοιμάζομαι για το επόμενο.















Το παιχνίδι του αγγέλου - Carlos Ruiz Zafon

Το 2ο βιβλίο της σειράς Το κοιμητήριο των λησμονημένων βιβλίων. Μπορώ να πω ότι δεν έιναι τόσο δυνατό όσο το 1ο. Είναι και αυτό αργό στην εξέλιξη του. Παρ'ολα αυτά όμως μου άρεσε.















Αυτά από εμένα από βιβλία για υατό το μήνα.



Αθηνά

3 comments:

  1. Το A Darker Shade of Magic το έχω στο Summer TBR μου και ελπίζω να το πιάσω επιτέλους στα χέρια μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ καλό!! Πιστεύω πως θα σου αρέσει!!

      Delete
    2. Πήρα το collections edition και είναι πανέμορφο *.*

      Delete