Friday 5 January 2018

December 2017 - Wrap up


Ο τελευταίος μήνας του χρόνου κύλησε αρκετά καλά από άποψη βιβλίων. Κατάφερα να διαβάσω 7 βιβλία. Τα περισσότερα ήταν σε ηλεκτρονική μορφή, κάτι το οποίο μου αρέσει περισσότερο από ότι περίμενα. Πρώτο όμως στις προτιμήσεις μου θα είναι πάντα το έντυπο βιβλίο.

Ας δούμε λοιπόν τι διάβασα το Δεκέμβριο.


They both die at the end - Adam Silvera 

Πρόκειται για ένα βιβλίο που ακολουθεί δύο αγόρια την τελευταία ημέρα της ζωής τους. Αποτελεί ένα από τα βιβλία που μου άρεσαν περισσότερο το 2017 και είναι ένα από αυτά που σε συγκινούν και σε κάνουν να σκεφτείς λιγάκι παραπάνω.
Δες πιο αναλυτικό review εδώ.

Exit West - Mohsin Hamid

Άλλο ένα βιβλίο που μου άρεσε για το θέμα και το μήνυμά του . Σε αυτό το βιβλίο ακολουθούμε τον Saeed και τη Nadia στην προσπάθειά τους να φύγουν από μια χώρα που βρίσκεται σε εμπόλεμη κατάσταση και την πορεία τους μετά από αυτό. 
Δες πιο αναλυτικό review εδώ.


The sun and her flowers - Rupi Kaur

Το δεύτερο βιβλίο της Rupi Kaur μου άρεσε το ίδιο όπως και το προηγούμενό της με τίτλο Milk and Honey. Κάποια από τα ποιήματα της με συγκίνησαν και με αντιπροσώπευσαν και κάποια πέρασαν εντελώς αδιάφορα για εμένα. 


Uncommon Type - Tom Hanks

Το Uncommon Type είναι η συγγραφική απόπειρα του γνωστού σε όλους μας Tom Hanks, η οποία πήγε αρκετά καλά, αν κρίνω από τα διαφορα reviews που κυκλοφορούν. Το βιβλίο του αποτελείται από 17 σύντομες ιστορίες, με εντελώς διαφορετικά θέματα η καθεμία αλλά με κοινό άξονα τη γραφομηχανή.
Δες πιο αναλυτικό review εδώ.



Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω τα έμαθα στο νηπιαγωγείο - Robert Fulghum

Το συγκεκριμένο ήταν απλά ένα βιβλίο που το διάβασα χωρίς συγκεκριμένο λόγο, γι' αυτό και πέρασε χωρίς να μου αφήσει κάτι.


Fantastic Beasts and where to find them - J.K.Rowling

Το κλασικό πλέον βιβλίο από τον κόσμο του Harry Potter με όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι για τα μαγικά πλάσματα. Περιείχε πολύ ωραίες και ενδιαφέρουσες πληροφορίες για όλα τα μαγικά πλάσματα που συναντάμε στον κόσμο του Harry Potter και με έκανε να θέλω περισσότερο την εικονογραφημένη έκδοσή του. 


Ο νόμος της κυρίας Μέρφυ - Faith Hines, Αλίκη Ακοντίδου (Translator)

Ένα μικρό και αστείο βιβλιαράκι για να κλείσει ο μήνας.


0 σχόλια:

Post a Comment