Tuesday 9 January 2018

Some Books in my 2018 TBR

Όπως και πολλοί άλλοι, έτσι και εγώ έχω μια τεράστια TBR λίστα που συνεχώς αυξάνεται. Από όλα αυτά τα βιβλία θέλω οπωσδήποτε να διαβάσω μέσα στη χρονιά τα παρακάτω 10.



Χωρίς κάποια ιδιαίτερη σειρά έχουμε:


A wrinkle in time by Madeleine d' Engle
Καθώς η προβολή της ταινίας πλησιάζει θέλω να έχω διαβάσει το βιβλίο μέχρι τότε. Εξάλλου πρόκειται για ένα κλασικό βιβλίο και έχω ακούσει πολύ καλές κριτικές.



The Handmaid's Tale by Margaret Atwood
Είναι ένα βιβλίο που ήθελα να διαβάσω πέρυσι αλλά δεν τα κατάφερα. Φέτος λοιπόν δε  θα μου ξεφύγει. Έχω ακούσει και γι' αυτό εκπληκτικά πράγματα και επιπλέον θέλω να δω και την αντίστοιχη σειρά στο Hulu.



Fahrenheit 451 by Ray Bradbury
Ένα ακόμα βιβλίο που έχει γίνει κλασικό και θέλω πολύ να διαβάσω. Κάπου πήρε το μάτι μου ότι αναμένεται και ταινία. Θα δέιξει...



Northern Lights by Phillip Pullman
Για την ακρίβεια όλη την τριλογία His Dark Materials θέλω να διαβάσω για να μπορέσω στη δυνέχεια να περάσω στο επόμενο βιβλίο του.



La Belle Sauvage (The Book of Dust #1) by Phillip Pullman



The Chronicles of Narnia by C.S. Lewis
Άλλη μια σειρά βιβλίων που έπρεπε να είχα διαβάσει από καιρό. Την περίοδο των γιορτών απέκτησα όλη τη σειρά βιβλίων και ανυπομονώ να την αρχίσω.



Ready Player One by Ernest Cline 
Ακόμα ένα  βιβλίο που μεταφέρεται φέτος στον κινηματογράφο και θέλω να διαβάσω πριν την προβολή της ταινίας.



A Brief Illustrated History of Romanians by Neagu Djuvara

Το επόμενο είναι ένα non-fiction βιβλίο το οποίο θέλω να διαβάσω καθώς θεωρώ ότι από τη στιγμή που κατοικώ στην Ρουμανία είναι σωστό να μάθω και την ιστορία της. 



Origin by Dan Brown
Πάντα χρειάζεται ένας Dan Brown με τις ιστορίες του για τον Robert Langdon.



The Girl in the Tower by Katherine Arden
Πέρυσι διάβασα το The Bear & the Nightingale, το οποίο ήταν εκπληκτικό (δες review εδώ) και θέλω να συνεχίσω τηνιστορία της Vasilisa. 

Αυτά είναι μερικά από τα βιβλία που θέλω να διαβάσω φέτος. Ελπίζω να τα καταφέρω καθώς σίγουρα θα έχω αρκετούς πειρασμούς στην πορεία του χρόνου. 
This entry was posted in

0 σχόλια:

Post a Comment