Friday 16 February 2018

Books I want to read #1

Τον τελευταίο καιρό το μόνο που καταφέρνω να κάνω είναι να αυξάνω συνεχώς τη λίστα με τα to-be-read βιβλία μου. Η αλήθεια είναι ότι το έχει πει και η συγγραφέας  Maud Casey και έχω αρχίσει να πιστεύω πωε έιναι γεγονός:
"I was born with a reading list I will never finish"


Για να μη λέω και ψέματα διαβάζω αρκετά βιβλία οπότε η TBR μου μειώνεται λιγουλάκι.

Σήμερα λέω να δούμε μαζί 3 βιβλία τα οποία θέλω πολύ να διαβάσω και τα οποία βρίσκονται ήδη στη βιβλίοθήκη μου.


Το πρώτο είναι οι "Καλοί Οιωνοι " των Neil Gaiman & Terry Pratchett για το οποίο έχω ακούσει πολύ καλά πράγματα. Δεν γνωρίζω πολλά για την υπόθεση του βιβλίου παρά μόνο το ότι είναι βιβλίο φαντασίας και έχει να κάνει με το τέλος του κόμου. Νομίζω δηλαδή... Ανυπομονώ να το διαβάσω.


Επόμενο είναι το "Hunting Prince Dracula" της Kerri Maniscalco. Πρόκειται για ενα YA historical fiction με θέμα του το μύθο του Δράκουλα. Εκτυλίσεται στη Ρουμανία γεγονός που μου αρέσει ιδιαίτερα μιας και τα τελευταία χρόνια μένω στο Βουκουρέστι. Αποτελεί το δεύτερο βιβλίο σε αυτή τη σειρά. Το πρώτο ήταν το Stalking Jack the Ripper, που θέλω επίσης να διαβάσω και μέσα στο 2018 θα κυκλοφορήσει το επόμενο με τίτλο Escaping from Houdini.


Το τελευταίο βιβλίο (για αυτό το post) είναι "Το εικοσιτετράωρο ενός αναγνώστη" του Χαράλαμπου Γιαννακόπουλου. Η αλήθεια έιναι ότι το συγκεκριμένο το αγόρασα γιατί με τράβηξε ο τίτλος του. Είναι ένα non fiction βιβλίο το οποίο αποτελείται από δοκίμια με θέμα το βιβλίο, τη φύση της ανάγνωσης , τις ηδονές που η τέχνη αυτή προσφέρει και τα πάθη που προκαλεί. 

Αυτά έιναι λοιπόν τρία από τα βιβλία που βρίσκονται στη συνεχώς αυξανόμενη tbr μου και τα οποία σκοπεύω να διαβάσω σύντομα. Αν δεν παρασυρθώ φυσικά από κάποιο άλλο...


0 σχόλια:

Post a Comment