Tuesday 6 February 2018

January 2018 Wrap up

Τελείωσε και ο πρώτος μήνας του 2018 και πριν  ξεκινήσουμε δυναμικά το Φεβρουάριο, ας δούμε μαζί τι διάβασα τον Ιανουάριο. 
Ο Ιανουάριος ήταν ένας πολύ καλός μήνας αναγνωστικά καθώς κατάφερα να ολοκληρώσω αρκετά βιβλία. Σε αυτό βέβαια βοήθησε και το γεγονός ότι το τελευταίο Σαββατοκύριακο του μήνα συμμετείχα στο #24in48 Readathon. Στο σημερινό post θα αναφερθώ στα βιβλία που διάβασα εκτός Readathon, καθώς έχω ήδη ανεβάσει το αντίστοιχο wrap up για το Readathon (δες εδώ).


Καταρχάς διάβασα δύο samples από βιβλία που με έκαναν να θέλω να διαβάσω ολόκληρο το βιβλίο. Μιλάω για το This Mortal Coil της Emily Suvada, το οποίο είναι ένα scifi με πολύ ενδιαφέρουσα πλοκή. Το άλλο είναι το Iron Gold του Pierce Brown, το οποίο διαδραματίζεται στον κόσμο του Red Risisng.


Great Expectations by Charles Dickens
Τελείωσα επιτέλους τις Μεγάλες Προσδοκίες. Το συγκεκριμένο βιβλίο προσπαθούσα να το τελειώσω περίπου δύο μήνες και έχω ανάμεικτα συναισθήματα γι' αυτό. Για περισσότερα δες το αντίσοιχο review εδώ.


Live and let die by Ian Fleming
Διάβασα το δεύτερο βιβλίο του Ian Fleming για το θρυλικό πράκτορα James Bond 007 και όπως και το προηγούμενο το απόλαυσα και αυτό. (Δες το αφιέρωμα για τη ζωή του εδώ)


When Dimple met Rishi by Sandhya Menon
Πρόκειται για ενα YA που μου άρεσε πολύ. Μου άρεσε η ιστορία των δύο νέων πρωταγωνιστών και πως αυτή εξελίσσεται. Για περισσότερα δες το αντίσοιχο review εδώ.


Πόσο ακόμα θα ζήσεις γιαγιά; της Άλκη Ζέη
Ένα εκπληκτικό βιβλίο για τη ζωή της αγαπημένης μου Άλκη Ζέη μέσα από τα δικά της λόγια. (Δες το αφιέρωμα γι'α υτή εδώ)


Artemis by Andy Weir
Ένα πολυσυζητημένο scifi από το συγγραφέα του The Martian. Μου άρεσε αρκετά και θα ακολουθήσει και σχετικό review. 


Μπλε Κομήτης #2
Διάβασα το δεύτερο τεύχος του ελληνικού περιοδικού comics και μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα. Κάποιες από τις ιστορίες μου άρεσαν περισσότερο από άλλες αλλά αυτό είναι απόλυτα λογικό . Ανυπομονώ για το επόμενο τεύχος.


Fifty Inventions that shaped the modern economy by Tim Harford
Το διάβασα σε μορφή ebook και πραγματικά το απόλαυσα. Ασχολείται με εφευρέσεις τις οποίες θεωρούμε δεδομένες και οι οποίες μας έχουν επηρεάσει πάρα πολύ σε όλυς τους τομείς. Το βιβλίο επικεντρώθηκε λίγο παραπάνω στην επιρροή στον οικονομικό τομέα. 


Anansi Boys by Neil Gaiman
Άκουσα τη δραματοποίηση που έκανε το BBC για το συγκεκριμένο βιβλίο και μου άρεσε πολύ. Ήταν η πρώτη φορά που "άκουγα" ένα βιβλίο και η εμπειρία μου ήταν καλή. 


The picture of Dorian Grey by Oscar Wilde
Στα πλαίσια της προσπάθειάς μου να διαβάσω πρισσότερα κλασικά βιβλία διάβασα και το συγκεκριμένο και μπορώ να πω ότι σε γενικές γραμμές μου άρεσε.

Herding Cats by Sarah Andersen
Το τρίτο βιβλίο με τα εκπληκτικά σχέδια ή scribbles της Andersen έφτασε στα χέρια μου χάρη στο Netgalley . Όπως και τα προηγούμενα βιβλία της είναι και αυτό υπέροχο με σχέδια και διαλόγους που σε κάνουν να νιώθεις ότι μιλάει για εσένα. Κυκλοφορεί στο τέλος Μαρτίου.

Τέλος, διάβασα και το Τεύχος #42 του περιοδικού Κόμιξ και θυμήθηκα γιατί μου αρέσουν οι ιστορίες με τα παπιά της Λιμνούπολης.



0 σχόλια:

Post a Comment