Friday 27 April 2018

Reading challenges - my thoughts



Σήμερα θα ήθελα να μοιραστώ ένα διαφορετικό από ότι συνήθως post μαζί σας. Αφορά τα Reading challenges, δηλαδή τις Αναγνωστικές προκλήσεις και το λόγο που αποφάσισα να σταματήσω να συμμετέχω σε αυτές. Τουλάχιστον για φέτος, για το 2019 είναι λίγο νωρίς ακόμα. 

Καταρχάς για όποιον δεν γνωρίζει τα Reading challenges, δηλαδή οι Αναγνωστικές προκλήσεις είναι μια λίστα με προτάσεις ανάγνωσης που σκοπό έχουν να σε βγάλουν έξω από το comfort zone σου όσον αφορά τα βιβλία που διαβάζεις. Σαν ιδέα μου αρέσει πολύ και η περσινή μου συμμετοχή μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Αυτός ήταν και ο λόγος που αποφάσισα να συμμετέχω και φέτος και γι' αυτό το σκοπό επέλεξα να ακολουθήσω περισσότερες από μια προκλήσεις. Για να έχω και περισσότερες επιλογές.

Είμαστε λοιπόν πλέον στον Απρίλη και το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς έχει εξελιχθεί πολύ ωραία από άποψη διαβάσματος. Όμως άρχισα να νιώθω πως κουράζομαι λιγάκι από αυτά που διαβάζω και καθώς το σκέφτηκα λίγο παραπάνω κατέληξα ότι για αυτό έφταιγε το γεγονός ότι προσπαθούσα να διαβάσω βιβλία που θα ταίριαζαν στην εκάστοτε Reading challenge που έκανα και όχι στη διάθεση μου.

Έτσι λοιπόν  αποφάσισα να σταματησω να διαβαζω βιβλια με βαση τα Reading challenges αλλά με βάση το τι θέλω εγω να διαβάσω και το τι με κάνει να νιώθω όμορφα διαβάζοντάς το. 

Ελπίζω αυτή μου η απόφαση να με κάνει να διαβάζω περισσότερο (όχι ότι και τώρα δε διαβάζω πολύ - τα καλά του να μη δουλεύεις) και μάλιστα βιβλία που εγώ έχω επιλέξει με βάση τη διάθεσή μου και όχι για να ολοκληρώσω ένα challenge.

Αθηνά

0 σχόλια:

Post a Comment