Saturday 21 April 2018

Recent Book Haul

Το ξέρω πως έχει περάσει πολύς καιρός από την τελευταία φορά που τα είπαμε αλλά μπήκαν άλλα στη μέση. Λιγο οι διακοπές του Πάσχα, λίγο οι οικογενειακές συγκεντρώσεις και το γεγονός ότι ήμουν εκτός προγράμματος (και σπιτιού) για πάνω από 20 ημέρες μας έφεραν σε αυτή την κατάσταση.
Ήρθε λοιπόν η ώρα να επανορθώσω και να μοιραστώ σήμερα μαζί σας τα βιβλία που προστέθηκαν στη συνεχώς αυξανόμενη TBR μου κατά τη διάρκεια των διακοπών μου στην Ελλάδα.


Αυτή τη φορά μπορώ να πω πως συγκρατήθηκα αρκετά. Συνήθως στα ταξίδια μου στην Ελλάδα αγοράζω πολύ περισσότερα βιβλία.

Πιο συγκεκριμένα έχουμε:


Πήρα τρια βιβλία από τη νέα σειρά Modern Classics της Penguin τα οποία ανυπομονώ να διαβάσω αλλά και να πάρω και άλλα. 

  • Shirley Jackson - The Missing girl
  • Italo Calvino - The distance of the moon
  • Daphne Du Maurier - The Breakthrough
Και τα τρια περιέχουν short stories των συγγραφέων.

Πρόσφατα διάβασα το βιβλίο Η Σκια του Ανέμου του Carlos Ruiz Zafon και μου άρεσε πάρα πολύ. Έτσι λοιπόν πήρα και τα υπόλοιπα βιβλία που συμπληρώνουν τη σειρά Το Κοιμητήριο των Λησμονημένων Βιβλίων και ετοιμάζομαι να διαβάσω  Το Παιχνίδι του Αγγέλου που ήδη είχα.
  • Ο Αιχμάλωτος του Ουρανού
  • Ο Λαβύρινθος των Πνευμάτων (Τόμος 1 & 2)
Τα υπόλοιπα τρια βιβλία περιέχονταν στα δύο book boxes που έχω συνδρομή.

Στο Fairyloot του Μαρτίου βρισκόταν το State of Sorrow της Melinda Salisbury, για το οποίο δεν έχω ακούσει απολύτως τίποτα. 

Στο Illumicrate του Φεβρουαρίου υπήρχαν τα εξής:
  • Blood and Sand - C.V. Wyk 
  • The Smoke of Thieves - Sally Green , το οποίο είναι ένα ARC καθώς το βιβλίο δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα
Και για αυτά τα βιβλία δεν έχω ακούσει κάτι, αλλά θέλω πολύ να τα διαβάσω.

Αυτά ήταν τα βιβλία που απέκτησα πρόσφατα και τα οποία ανυπομονώ να διαβάσω.
Έχεις διαβάσει κάποιο από αυτά;

Αθηνά!!



0 σχόλια:

Post a Comment