Friday 10 August 2018

July 2018 - Wrap up


Έφτασε και ο Ιούλιος στο τέλος του και βρισκόμαστε ήδη στον τρίτο μήνα του καλοκαιριού. Ο Ιούλιος ήταν για μένα ο μήνας των διακοπών μου, οπότε πάμε να δούμε μαζί, αν και λίγο καθυστερημένα,  ποια βιβλία διάβασα. 

Harry Potter & The Order of the Phoenix - J.K. Rowling

Συνεχίζω την ανάγνωση της σειράς με μεγάλη χαρά. Είναι η δεύτερη φορά που διαβάζω τα βιβλία και μου αρέσει που ανακαλύπτω νέα πράγματα. Το πέμπτο βιβλίο ίσως να αποτελεί το λιγότερο αγαπημένο μου.







Harry Potter & The Half-Blood Prince - J.K. Rowling

Ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία από τη σειρά.










Παγανιστικές Δοξασίες της Θεσσαλικής Επαρχίας - Χρυσόσοτομος Τσαπραϊλης

Ένα βιβλίο διαφορετικό από ότι έχω συνηθίσει να διαβάζω, το οποίο μπορώ να πω ότι σε ορισμένα σημεία με εξέπληξε ευχάριστα. Σε γενικές γραμμές μου άρεσε αλλά με κούρασε σε κάποια σημεία.
Είχε ενδιαφέρουσες ιστορίες που διαδραματίζονταν στην επαρχία της Θεσσαλίας. 




The Distance if the moon - Italo Calvino

Το βιβλιαράκι αυτό περιείχε σύντομες ιστορίες του συγγραφέα που ανήκουν στην κατηγορία του scifi. Στις ιστορίες αυτές φαίνεται το μέγεθος της φαντασίας του συγγραφέα και είναι όλες τους καλογραμμένες. Δεν ήταν όμως κάτι που με ξετρέλανε αλλά θα ήθελα να διαβάσω και κάτι άλλο από τον συγγραφέα για να έχω μια καλύτερη άποψη. 





The Minimalist Home: A Room-By-Room Guide to a Decluttered, Refocused Life - Joshua Becker

Το βιβλίο αυτό κυκλοφορεί το Δεκέμβριο του 2018 και μου στάλθηκε για review.
Η αλήθεια είναι ότι δεν ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα καθώς δεν διάβασα κάτι καινούργιο. Για να μην το αδικώ όμως μου έδωσε κάποιες συμβουλές  που θα με βοηθήσουν στην επικείμενη μετακόμισή μου.

Δες και το σχετικό review εδώ.


The Missing Girl  - Shirley Jackson

Αυτό το μικρό βιβλιαράκι με ιστορίες της Shirley Jackson μου άρεσε πάρα πολύ και σκοπεύω να του αφιερώσω ένα δικό του post. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω ποια από τις τρεις ιστορίες του μου άρεσε περισσότερο. Με έκανε να θέλω να διαβάσω και άλλα από τη συγγραφέα αν και δεν ανήκει στο είδος που διαβάζω περισσότερο.





Legendary - Stephanie Garber

Πρόκειται για τη συνέχεια του Caraval και απλά το λάτρεψα. Ανυπομονώ για το επόμενο. Μπήκα ξανά στο μαγικό κόσμο του Caraval και δεν ήθελα να φύγω από εκεί.

Θα ακολουθήσει καιπιο αναλυτικό review.





The Saga of Gunnlaug Serpent-Tongue - Anonymous

Πρόκειται για την αφήγηση ενός επικού μύθου από την εποχή των Βίκινγκ, το οποίο βρήκα ενδιαφέρον και διαβάστηκε πολύ εύκολα.








Αυτά ήταν τα βιβλία που διάβασα μέσα στον Ιούλιο. Θα μπορούσαν να ήταν περισσότερα αλλά λόγω διακοπών επέλεξα να περάσω περισσότερο χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους μου.

Αθηνά

0 σχόλια:

Post a Comment