Tuesday 18 September 2018

Daemon Voices by Philip Pullman - A Review



Σήμερα 18 Σεπτεμβρίου κυκλοφορεί το βιβλίο Daemon Voices - On Stories and Storytelling από τον εκπληκτικό Philip Pullman και τις Εκδόσεις Knopf Publishing Group.

Είμαι πολύ χαρούμενη που μου δόθηκε η ευκαιρία να το διαβάσω πολύ πριν την κυκλοφορία του χάρη στην πλατφόρμα Edelweiss+ . 

Καταρχάς να ξεκινήσω και να θεωρήσω ως δεδομένο ότι γνωρίζετε ποιος είναι ο Philip Pullman. Πρόκειται για το συγγραφέα τις τριλογίας His Dark Materials με την Lyra και τους Daemons.


Στο βιβλίο αυτό περιλαμβάνονται κείμενα αλλά και ομιλίες του Philip Pullman που έχει δημοσιεύσει και έχει εκφωνήσει κατά καιρούς. Επειδή κάποια από τα κείμενα είναι σχετικά παλιότερα σε κάθε ένα έχει στο τέλος και ένα σχόλιο ώστε να το συνδέσει με το παρόν και τις τωρινές του απόψεις.

Τα κείμενα έχουν να κάνουν με αυτό που λέει και ο τίτλος του βιβλίου δηλαδή με τις ιστορίες και τον τρόπο που τις διηγούμαστε. Ο συγγραφέας μας οδηγεί σε ένα ταξίδι της τέχνης του και στις τεχνικές, τις εμπειρίες και τα κλειδιά που οδηγούν σε ενα επιτυχημένο Storytelling. 
Ανάμεσα στα κείμενα υπάρχουν και αυτά που εξηγούν τον ρόλο των ιστοριών στην εκπαίδευση, τη θρησκεία και την επιστήμη. 

Το βιβλίο διαβάζεται πολύ εύκολα και κάθε κείμενο σε αφήνει με μια νέα γνώση ή με μια σκέψη. Θα έλεγα ότι απευθύνεται περισσότερο σε όσους ασχολούνται με τη συγγραφή αλλά και σε εκπαιδευτικούς. Εγώ δεν είμαι τίποτα από τα δύο αλλά το απόλαυσα εξίσου καλά. Δεν ήταν όλα τα κείμενα για εμένα καθώς υπήρξαν και αυτά που βρήκα βαρετά και όχι ιδιαίτερα ενδιαφέροντα ή χωρίς να έχουν κάτι να μου προσφέρουν. Στην πλειοψηφία τους όμως είναι κείμενα που μου άρεσαν και με ενέπνευσαν.

Ο τρόπος που γράφει αλλά και που μιλάει ο Philip Pullman είναι απλά υπέροχος και δεν τον χορταίνεις.

Τώρα θέλω ακόμα περισσότερο να διαβάσω και τα βιβλία του...

Αθηνά

0 σχόλια:

Post a Comment