Sunday 30 September 2018

September 2018 Wrap Up




Και ναι το ξέρω ότι θα ακουστεί κλισέ, αλλά πως φτάσαμε κιόλας στο τέλος τοτ Σεπτέμβρη; Είτε το θέλουμε είτε όχι φτασαμε και γι' αυτό πάμε να δούμε μαζί τα βιβλία που διάβασα αυτό το μήνα.


Ο Ψαράς και η ψυχή του & Ο νεαρός βασιλιάς - Oscar Wilde

Μια πολύ ωραία έκδοση από τις Εκδόσεις Πατάκη που περιλαμβάνει δύο σύντομες ιστορίες του  Oscar Wilde ή μάλλον καλύτερα με δύο παραμύθια, από τα οποία το πρώτο μου άρεσε περισσότερο από το δεύτερο. Και οι δύο ιστορίες περνούσαν πολύ ωραία μηνύματα τόσο για μικρούς όσο και για μεγάλους. 





The Story of Greece and Rome - Tony Spawforth

Πρόκειται για ένα βιβλίο που μας περιγράφει με σύντομο τρόπο την ιστορία της αρχαίας Ελλάδας αλλά και της Ρώμης. Ξεκινάει από τα πρώτα δείγματα πολιτισμού στην Ελλάδα και φτάνει μέχρι κάποια χρόνια  και μετά τον Μέγα Αλέξανδρο. Στο κομμάτι της Ρώμης ξεκινάει και εδώ από τα πρώτα δέιγματα πολιτισμού και φτάνει μέχρι και την κατάρρευση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. 
Με λίγα λόγια, περιγράφονται οι αλληλοσυνδεόμενοι αυτοί πολιτισμοι σε μια περίοδο πάνω από 6 χιλιετίες, ξεκινώντας από την Εποχή του Χαλκού και φτάνοντας μέχρι τον 7 αιώνα μ.Χ.


Diamonds are forever (James Bond 007 #4) - Ian Fleming

Πρόκειται για το τέταρτο βιβλίο με ήρωα τον James Bond που διαβάζω και μου άρεσε και αυτό πολύ.
Όπως και στα προηγούμενα που έχω διαβάσει η δράση του βιβλίου συγκεντρώνεται στις τελευταίες σελίδες αλλά αυτό δεν το κάνει βαρετό. Αντίθετα σε προετοιμάζει σε όλο το βιβλίο για το τι θα ακολουθήσει.





Daemon Voices : On Stories and Storytelling  - Philip Pullman

Είμαι πολύ χαρούμενη που μου δόθηκε η ευκαιρία να το διαβάσω πολύ πριν την κυκλοφορία του χάρη στην πλατφόρμα Edelweiss+ .

Στο βιβλίο αυτό περιλαμβάνονται κείμενα αλλά και ομιλίες του Philip Pullman που έχει δημοσιεύσει και έχει εκφωνήσει κατά καιρούς.





Anne of Green Gables  - L. M. Montgomery

Πρόκειται για ένα κλασικό παιδικό βιβλίο με πρωταγωνίστρια την 11χρονη Anne  και τις περιπέτειές της. Η Anne  είναι αξιαγάπητοκορίτσι με πολύ φαντασία. Σε γενικές γραμμές μου άρεσε σαν βιβλίο.







The Templars: The rise and fall of God's warriors - Dan Jones

Το βιβλίο αυτό είναι ακριβώς ότι λέει ο τίτλος του. Είναι καλογραμμένο και διαβάζεται πολύ εύκολα. Διαβάζονάς το μαθαίνει πολλά για τους Templars.








A Gathering of Shadows (Shades of Magic #2) - V. E. Schwab

Άλλο ένα βιβλίο της V. E. Schwab που μου άρεσε πάρα πολύ. Δεν περίμενα βέβαια κάτι λιγότερο. Και  το cliffhanger πολύ καλό... Ευτυχώς που έχω το επόμενο, το οποίο εννοείται πως ξεκίνησα αμέσως.







Λϊγα και καλά για αυτό το μήνα...

Αθηνά

0 σχόλια:

Post a Comment