Saturday 30 December 2017

Αγαπημένα Βιβλία για το 2017

Το 2017 έφτασε στο τέλος του και πάντου βλέπεις λίστες με τα καλύτερα βιβλία της χρονιάς. Νομίζω λοιπόν πως είναι πρέπον να κάνουμε μια αναφορά στα βιβλία που εγώ ξεχώρισα μέσα στη χρονιά.



Χωρίς κάποια συγκεκριμένη σειρά, έχουμε...



Confiteor by Jaume Cabre
(δες το review μου εδώ)



Όλο το φως που δεν μπορούμε να δούμε  by Anthony Doerr
(δες το review μου εδώ)


Good night stories for rebel girls  by Elena Favilli & Francesca Cavallo
(δες το review μου εδώ)


A little life  by  Hanya Yanagihara
(δες το review μου εδώ)


Assassin's Creed : Renaisance - Brotherhood - The Secret Crusade -  Revelations by Oliver Bowden
(δες το review μου εδώ)


The Bear and the Nightingale by  Katherine Arden
(δες το review μου εδώ)


Caraval by Staphanie Garber
(δες το review μου εδώ)


They both die at the end by Adm Silvera
(δες το review μου εδώ)

Αυτά ήταν τα βιβλία που διάβασα μέσα στο 2017 και τα οποία ξεχώρισα. Έχετε διαβάσει κάποιο από αυτά; Αν ναι, πώς σας φάνηκε;


0 σχόλια:

Post a Comment