Wednesday 16 January 2019

2018 - Books I loved this year

Το ξέρω πως έχουμε φτάσει ήδη στα μέσα του Ιανουαρίου, αλλά νομίζω ότι ποτέ δεν είναι αργά για να μιλήσουμε για βιβλία που αγαπήσαμε και αγαπάμε. 
Το 2018 ήταν μια πολύ καλή αναγνωστική χρονιά για εμένα, αφού διάβασα 114 πολύ καλά βιβλία  (με λίγες εξαιρέσεις) μέσα στα οποία βρίσκονται και αυτά που αγάπησα και ξεχώρισα περισσότερο. Γι' αυτά θα μιλήσουμε σήμερα εδώ.


Η σειρά που θα αναφέρω τα βιβλία είναι τυχαία, όπου έχω γράψει σχετικό review θα σας βάλω και το σχετικό link και οι τίτλοι θα οδηγούν στην περιγραφή του Goodreads.



Από τα τελευταία βιβλία που διάβασα μέσα στη χρονιά και το οποίο λάτρεψα. Είναι μια πολύ ωραία και πρωτότυπη ιστορία και ανυπομονώ να διαβάσω και τη συνέχειά της.









Προκειται για ένα κλασικό βιβλίο το οποίο δεν είχα διαβάσει νωρίτερα γιατί με είχαν μπερδέψει οι πολλές λανθασμένες εκδοχές που άκουγα γι' αυτό. Είναι ένα πολύ καλό βιβλίο, πολύ μπροστά για την εποχή του και για το νεαρό της ηλικίας της συγγραφέα του.








Και τα τέσσερα βιβλία της σειράς ήταν εκπληκτικά. Ήταν αυτό που χρειαζόμουν από ένα βιβλίο. Ο συγγραφέας γράφει υπέροχα. 

Δείτε και το πιο αναλυτικό review μου εδώ.





Δεν έχω λόγια γι' αυτό το μικρό βιβλίο. Είναι απλά υπέροχο. Είναι ένα απαραίτητο ανάγνωσμα για όλους. 

Δείτε και το πιο αναλυτικό review μου εδώ








Άλλη μια σειρά βιβλίων αλλά και συγγραφέα που ανακάλυψα φέτος και απλά με ξετρέλανε. Ο κόσμος που έχει δημιουργήσει η συγγραφέας, η πλοκή και οι χαρακτήρες είναι όλα υπέροχα. 

Δείτε και το πιο αναλυτικό review μου εδώ.




Η συνέχεια του μαγικού κόσμου του Caraval ήταν το ίδιο μαγική με αυτή του πρώτου βιβλίου. Ανυπομονώ γαι το τρίτο και τελευταίο βιβλίο της σειράς. 


Δείτε και το πιο αναλυτικό review μου εδώ.







Πρόκειται για ένα βιβλιαράκι με σύντομες ιστορίες της Shirley Jackson. Είναι ιδανικό για να γνωρίσει κανείς τη συγγραφέα και να θέλει να διαβάσει και άλλα βιβλία της. 


Δείτε και το πιο αναλυτικό review μου εδώ






Τα λόγια είναι περιττά όταν έχεις να κάνεις με την υπέροχη συγγραφέα των παιδικών μας χρόνων και τα αξέχαστα βιβλία της. Δεν ήταν η πρώτη φορά που το διάβασα αλλά το λάτρεψα όπως και τότε.









Το ξέρω πως άργησα να διαβάσω το συγκεκριμένο graphic novel που όλοι λατρεύουν. Το βρήκα και εγώ πολύ καλό και χαίρομαι που επιτέλους το ξεκίνησα.









Είναι ένα βιβλίο που αξίζει να διαβαστεί. Αποτελεί μια αυτοβιογραφία, κατά κάποιο τρόπο, του συγγραφέα του και τα όσα πέρασε όταν βρισκόταν σχεδόν για 30 χρόνια στην αναμονή για τη θανατική ποινή για κάτι που ήταν ολοφάνερο ότι δεν είχε κάνει. Είχα καιρό να συγκινηθώ και να δακρύσω από ένα βιβλίο αλλά αυτό το κατάφερε. 

Δείτε και το πιο αναλυτικό review μου εδώ.





Οι ιστορίες 40 Ελληνίδων που με τον δικό τους τρόπο η καθεμιά έδειξαν πόσο ατρόμητες και αποφασιστικές ήταν. Μου άρεσε γιατί μέσα απο τις σελίδες του έμαθα για ορισμένες Ελληνίδες που δε γνώριζα το έργο και την ιστορία τους. Έχει επίσης πολύ όμορφα illustrations από διάφορους Ελληνες καλλιτέχνες που κάνουν το βιβλίο ακόμα πιο όμορφο. Διαβάζεται άνετα από μεγάλους, μικρούς, αγόρια και κορίτσια.





Πρόκειται για ένα συναρπαστικό βιβλίο. Είναι ένας συνδυασμός ιστορικού μυθιστορήματος και φαντασίας και η συγγραφέας καταφέρνει και τα συνδυάζει εκπληκτικά.


Δείτε και το πιο αναλυτικό review μου εδώ.




Αυτά ήταν λοιπόν τα βιβλία που αγάπησα το 2018 παραπάνω από τα υπόλοιπα. Εσείς ποια βιβλία ξεχωρίσατε;

Αθηνά



0 σχόλια:

Post a Comment